Wat brengt 2010 ons?

Het is misschien wat aan de vroege kant, maar het kijken in de glazen bol gaat beginnen. Donderdag vindt in De Kuip in Rotterdam de Vakdag DM plaats. Wie denkt (zoals ikzelf tot voor kort) dat DM staat voor Direct Marketing heeft het mis. Dialogue en Digital Marketing, dáár staat het voor.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Een dag vol trends, ontwikkelingen en succesvolle toepassingen van de belangrijkste (digitale) marketingdisciplines. Nou, en? De dag wordt afgesloten door een paneldiscussie waar ikzelf ook aan mee mag doen. En daarvoor heb ik meningen nodig!

Er zijn drie hoofdvragen
-Wat brengt 2010 ons?
-Wat worden belangrijke businessaanjagers?
-En wat moeten we vooral niet meer doen?

Van mij wordt verwacht dat ik die vragen beantwoord vanuit het perspectief van internet, e-commerce en social media. Laten dat nu net de gebieden zijn waar je makkelijk mensen kunt betrekken. En dus vraag ik je om je input hier te geven.

Wie roept?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie