Vlaamse ‘WK-babe’ is het nieuwe gezicht van Ice-Watch

Het horlogemerk zet de controversiële Axelle Despiegelaere in voor reclamecampagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mooie dames waren erg in trek tijdens het WK van afgelopen zomer.

Tenminste, bij cameramensen en fotografen. Zo ook de Vlaamse Axelle Despiegelaere. op haar gezicht gesmeerd ging viraal. Ze werd een hit op sociale media in België. Cosmeticamerk L&;Oréal bood haar zelfs een modellencontract aan.

Antilope 

Maar toen bleek dat ze het jaar daarvoor een antilope had doodgeschoten en er een foto op sociale media rondging van een trotse Axelle met het doodgeschoten dier.  Gevolg: backlash en L&;Oréal was klaar met de Vlaamse.

Nu komt ze toch terug. Als model voor het horlogemerk ICE- Watch.

: ‘De charmante studente en fanatiek supporter vande Rode Duivels, die tijdens het WK Voetbal 2014 in Brazilië alle bikken op zich gericht had, is het nieuwe uithangbord van het merk Ice-Watch. De keuze viel op Axelle omdat ze spontaan, fris en dyamisch is.’

Ice-Watch werkte eerder met zwemmer Florent Manadou, autocoureur Marco Wittmann en wielrenner Philippe Gilbert.

 

 

 

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie