5: Samsung presents: safety trucks
Simpel, maar heel goed idee. Enorme nieuwswaarde:
4: Ikea: Ike Andrews
Voor de nieuwe art-event street art collectie van IKEA maakten we in januari onderstaande video.
Met bijna 3 miljoen views en wereldwijde exposure een groot succes:
3: Dove: choose beautiful
Ook deze video bewijst weer dat een simpel idee voor een mega viraal succes kan zorgen. Misschien wat cheesy, wel heel goed:
2: DC Shoes presents: Robbie Maddison's pipe dream
Wat een krachtige video. Goed geschoten, geniaal bedacht, vette stunt. Diepe buiging:
DC SHOES: ROBBIE MADDISON'S "PIPE DREAM"
1: Edeka: Weinhachten
Gaat het te ver? Is het binnen de lijntjes? Emotie, een lach, een traan, verbazing: Alle ingredienten van een superviral heeft deze film in zich. Een film waar de hele wereld, van Japan tot aan Australie het over had. En dat voor een campagne in het Duits gesproken. Chapeau!
LifeHunters, gespecialiseerd in het bedenken, ontwikkelen en seeden van viral video's, kiest wekelijks de viral van de week.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!