De brief is wel wat opmerkelijk en maakte op Twitter veel emotie los. Wel een klaagster aanpakken, maar niet de mensen die overlast veroorzaken, was de teneur.
Wat is er aan de hand?
De vrouw klaagde herhaaldelijk bij Vestia over haar luidruchtige buren, die vooral de laatste maanden veel te bont maakten. De vrouw maakte daarvan ook melding op Twitter, steeds bozer en ook soms in hoofdletters
In het heetst van de woede schreef ze: ‘@Vestia_nl EN IK BEN GODVERDOMME WEER GEVOELIG VOOR GELUID? KOM HIER EENS EEN DAGJE ZITTEN! DAN WEET U WAAR IK HET OVER HEB! @BBMHaaglanden’
Vestia besloot niet op ‘dat dagje hier zitten’ in te gaan, maar stuurde de klaagster een brief waarin het korte metten maakt met de tweets van de huurster:
'Wij verwachten van al onze huurders dat zij respectvol omgaan en communiceren met onze medewerkers. Agressief gedrag wordt niet getolereerd', aldus Vestia.
Inmiddels blijken de tweets van de klaagster de hele wereld over te gaan. Ze heeft al vele honderden steunreacties gekregen.
Een woordvoerder van Vestia verklaarde dat dit soort uitlatingen niet getolereerd, of ze nu aan de telefoon of in de woonwinkels worden gemaakt.Of via Twitter.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!