Uber trekt brein achter campagnes Obama aan

David Plouffe, de mastermind achter de twee campagnes van Obama, mag taxidienst door cruciale tijd helpen..

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

David Plouffe, de campagneleider van Barack Obama tijdens de Amerikaanse verkiezingen  in 2008 en 2012 mag hetzelfde kunstje doen voor Uber, de veelbesproken taxidienst. 

De nieuwe werkgever van Plouffe, taxi-app Uber, beschouwt hem als zijn eigen campagneleider’.  Uber-ceo Travis Kalanick noemt  Plouffe een ‘strategische denkpartner’.

Plouffe, die  tot 2013 in dienst bledef als adviseur van de Amerikaanse president, wordt verantwoordelijk voor het uitzetten van het strategische- en het communicatiebeleid. 

Uber kan de diensten van Plouffe goed kunnen gebruiken. De taxidienst stuit heftig verzet uit de traditionele taxwereld, onder meer in Amsterdam,

Bovendien voert Uber een heftige concurrentiestrijd met concurrerende diensten  in de VS zoals Lyft. Op CommunicatieOnline was welke &;dirty tricks&;daarbij worden gebruikt.

Uber is reeds actief in meer dan 170 steden verspreid over zesendertig landen.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie