Premium

Triple Double ontwikkelt nieuwe Hartstichting-campagne

De Hartstichting roept mensen die kunnen reanimeren op om zich te registreren als burgerhulpverlener.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Elke dag sterven 35 mensen aan een hartstilstand. Mensen die gered hadden kunnen worden als er iemand in de buurt was geweest die kon reanimeren. De lanceert daarom een eenvoudig oproepsysteem, waarmee vrijwilligers in de buurt met één bericht kunnen worden opgeroepen.

Naast de landelijke commercial, richt de campagne zich specifiek op de twee miljoen mensen die kunnen reanimeren in Nederland. Onder andere zorgprofessionals, EHBO’ers, bedrijfshulpverleners en cursisten van reanimatietrainingen worden met de campagne direct benaderd. De campagne start met een reanimatietraining voor bekende Nederlanders, georganiseerd door partners Opel en Feyenoord.

Daarmee geeft de Hartstichting een vervolg aan de missie die eerder met Opel en Feyenoord werd gestart. Om de overlevingskans van iemand met een hartstilstand te verdubbelen zijn minimaal 170.000 vrijwilligers nodig. Samen met alle reanimatiepartners wordt er de komende maanden aan gewerkt om het netwerk landelijk dekkend te krijgen.

De commercial is vanaf 7 december online en op televisie te zien.

Credits
Opdrachtgever: de Hartstichting
Verantwoordelijk bij klant: Mariëlla Waal, Maaike van Wissen
Bureau: Triple Double
Creatie: Norberth Korsmit, Derek van der Vlugt 
Account: Ruud van der Knaap, Bart van Essen
Productiemaatschappij: Czar Jr.   
Regisseur: Boris Booij, Czar Jr.
Producer: Marius van de Weerd, Czar Jr.
DOP: Tibor Dingelstad
Editor: Teun Rietveld
Post Production: Hectic Electric
Audio/muziek: Juno Jimmink
Grading: Storm Postproduction

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie