TBWA\NEBOKO daagt PostNL uit tot muzikale bezorgtest

Het postbedrijf wil met de campagne laten zien dat ieder pakketje met zorg en aandacht wordt vervoerd.

In de film worden de bezorgers van op de proef gesteld met de bezorging van een printende 3D-printer.

Om te testen hoeveel schokken een pakket krijgt, werkt de printer tijdens de bezorging aan een trompet. Wanneer het pakketje te veel schokken krijgt, zal de printer te veel naast het ontwerp printen, waardoor de trompet niet werkt.

Het pakketje moest uiteindelijk bezorgd worden bij de Wisseloord Studio’s, waar trompetist Eric Vloeimans de trompet kon testen.

De online activatie werd geproduceerd door het videoproductiebedrijf van TBWA, .

De film is vanaf vandaag online te bekijken:

Credits
Klant: PostNL
Verantwoordelijk aan klantzijde: Carlos Mendes Aguiar, Sander de 
Fluiter , Hilde Gloudemans
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Vidiboko
Regisseur: Mattijs Mollee
Editing: MRTN
Geluid: Amp.Amsterdam
3D print specialist: Joris van Tubergen

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie