Store for Brands doopt het 'nieuwe netwerk' Instore for Brands en claimt landelijke dekking. De bedoeling van de merkextensie is om merkactivatie toe te voegen 'via instore pop-up stores op high traffic locaties'. De samenwerking met V&D is hiervan een begin, zegt Store for Brands.
De crossmediale campagne van Duyvis, waarin de bekende fuif zijn herintroductie beleeft, bijt het spits af met een echte 'fuifwinkel' in zowel de Kalverstraat als instore bij V&D. Via speciale commercials worden de fuifwinkels (borrelnootjes, fuifartikelen, live karaoke) aangekondigd. De actie heeft een presence in vier V&D filialen: Rotterdam, Den Haag, Groningen en Utrecht.
De gebruikte 'popup units' zijn speciaal ontworpen en voorzien van videowall en 'brandingmogelijkheden'. Store for Brands: 'Interactie en experience staan altijd centraal om onderscheidend te kunnen blijven binnen het Retail landschap.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!