Sire's nieuwste: 'Kinderen scheiden niet'

Jaarlijks zijn er 70 duizend kinderen van wie de ouders scheiden. Sire wil ouders bewust maken van de consequenties hiervan middels de campagne 'Marked for life'/'Getekend voor het leven'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

'Kinderen scheiden niet' is het idee achter de eerste Sire-campagne die gemaakt werd door een internationaal bureau, 180 Amsterdam.
Op de actiesite staan uitspraken die gescheiden ouders over elkaar zeggen tegen hun kinderen, voorbeelden van manipulatie over de rug van het kind.
Deze quotes hebben de vorm van tatoeages, om aan te geven dat ze het kind voor het leven tekenen. De teksten kunnen gedeeld worden via Twitter en Facebook.
Creatie: Marianne Riphagen, Jessica Hartley.

De lijst met namen van mensen die hebben meegewerkt aan de tv-commercial - regisseur Ariel Kleiman van productiemaatschappij Partizan - de tattoo designs - Yomar Augusto van Graphic & Type Design en Jan Paul Jansen van Admiraal Tattoo Studio - de editorial company - Work Post - de post productie - Finisch Post - de soundstudio - Wave - de muziek - 'National Trust' - de fotografie voor het printwerk - Laura Pannack - radio - Kaiser Sound - is erg lang en verschijnt binnenkort in Adformatie c.q. online.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie