Scotch & Soda koppelt outdoor campagne met het lokale weer

Interactieve campagne toont andere jassen en features als het regent of waait.

De digitale billboards voor de winterjassen collectie van Scotch & Soda zijn verbonden met een weerstation in dat gebied. Afhankelijk van het type weer, kunnen de getoonde features worden aangepast. Zo krijgt het publiek op een regenachtige dag een regenjas te zien en op een winderige dag een windjas. Ook de website van Scotch & Soda is weersafhankelijk gemaakt. 
 
De digitale outdoor campagne heeft gedraaid in steden in Duitsland.
 

 

 

 
Credits:
Fleur van Maarschalkerwaart/STUDIO ULTRADELUXE (concept, gif/art direction & animation) 
Bas Manders (concept, art direction)
Bart Oomes (photography)
51North (website)
 
Adam Kakembo (CMO - Scotch & Soda)
Peter Hamelink (Head of Art - Scotch & Soda)
Lienke Kock (Franchise Marketing Manager - Scotch & Soda)
Ozlam Birkalan (Global Brand Marketing - Scotch & Soda)
Kari Shaw (Head of Copy - Scotch & Soda)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie