Overslaan en naar de inhoud gaan

Robin Bach Kolling en Moniek Hallingse naar M2Media

Robin Bach Kolling (33) krijgt de functie van Digital Director en Moniek Hallingse (45) Media Director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bach Kolling komt van BPN (voorheen Brand Connection) waar hij verantwoordelijk was voor het opzetten en uitbouwen van het online team en verantwoordelijke voor de mediastrategie. Voor die tijd was hij online consultant bij MediaXplain.

related partner content for mobile comes here

Hallingse komt van Maxus, waar ze als Communications Director verantwoordelijk was voor de ontwikkeling en het uitdragen van de positionering van het bureau en het aansturen van het klantenteam. Daarvoor was ze vijf jaar werkzaam bij OMD als Media Strategy Director.

Nico Hilhorst, medeoprichter en algemeen directeur van M2Media: ‘Robin heeft naast passie voor nieuwe, digitale media ook ervaring op het gebied van traditionele media en de combinatie hiervan. Als Digital Director gaat Robin samen met het team de koers van vernieuwing op het gebied online media verder uitzetten. Moniek weet dankzij haar ruime ervaring aan zowel klant- als bureauzijde waar ze adverteerders mee verder kan helpen. Daarnaast heeft ze affiniteit met strategie en positioneringstrajecten. Zowel Robin als Moniek zullen de dagelijkse aansturing van hun teams verzorgen en een actieve bijdrage gaan leveren aan de verdere ontwikkeling van M2.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in