PR Stunt wint pitch voor Amsterdamse showcase van Taiwanese topproducten

Bureau gevraagd experiential marketing in te zetten om bekendheid en affiniteit met Taiwanese merken te verhogen

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

PR Stunt heeft de pitch gewonnen die de Taiwan External Trade Development Council (TAITRA) dit voorjaar had uitgeschreven. Het bureau gaat de communicatie en productie doen van de jaarlijkse Taiwan Excellence Showcase in Amsterdam.

De reizende showcase – ook te zien in Londen, Berlijn en Parijs – vindt deze zomer in Amsterdam plaats. Ze toont de sterkste selectie Taiwanese producten die bekroond zijn met een Taiwan Excellence Award. De winnaars van deze prijs hebben de beste producten van Taiwan ontworpen, die uitblinken in innovatie, design en technologie. Op display staan meer dan honderd winnende producten, op het gebied van ICT, huishouden en sport & vrijetijdsbesteding. 

PR Stunt is gevraagd experiential marketing in te zetten om bekendheid en affiniteit met Taiwanese merken onder de Nederlandse doelgroep op te bouwen en te vergroten.

De Taiwan External Trade Development Council (TAITRA) werd opgericht in 1970 en is de meest vooraanstaande non-profit NGO van Taiwan op het gebied van handelsbevordering.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie