Van 9 tot en met 22 augustus is het voor ondernemers mogelijk om hun advertentie te uploaden voor de MKB Reclamecheck via de website heteffectvandirect.nl. Door mee te doen maken ondernemers ook nog eens kans op een reclame-uiting op maat ter waarde van €5.000.
‘De markt verandert continu en nieuwe marketingontwikkelingen houden wij nauwlettend in de gaten. MKB-ondernemers maken creatieve reclame-uitingen, maar kunnen wel effectiever’, zegt Damir Grcic, Marketing Manager MKB PostNL. ‘Uit ervaring weten we dat ondernemers wel reclame willen maken, maar dat zij vaak niet precies weten hoe ze dat moeten aanpakken.’ De reclame-experts denken dan ook graag mee.
Vorig jaar bestond de helft van de inzendingen uit flyers en folders. ‘Veel van deze uitingen konden met relatief kleine aanpassingen al een stuk effectiever worden gemaakt. Denk aan gemakkelijke aanpassingen zoals minder tekst, aansprekende beelden en een actie-element.’
Daarnaast probeert PostNL ook advies te geven over een zo effectief mogelijke mix van fysieke én online middelen. ‘Denk aan het verspreiden van folders in combinatie met een gerichte Facebookadvertentie. Dit is voor veel ondernemers nog onbekend of onderbelicht terrein terwijl dit juist veel meer effect heeft, zonder dat het te veel tijd en geld kost. Met behulp van de MKB Reclamecheck geven we ondernemers zo een compleet advies en helpen we ze om hun reclameactie tot een succes te maken’, zegt hij tot slot.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!