Nieuwe huisstijl SKO

Vanaf vandaag heeft het kijkcijferinstituut een nieuwe look.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met ingang van 6 januari 2014 heeft SKO een nieuw logo, een nieuwe huisstijl en een nieuwe website. SKO: ‘Door deze aanpassingen sluiten de communicatie-uitingen weer geheel aan bij de nieuwe strategie.’

Totaalbeeld
In juni vorig jaar maakte SKO haar nieuwe strategie openbaar: naast de bestaande kijkcijfers wil SKO ook een totaalbeeld over het videogebruik in Nederland kunnen rapporteren. SKO wil ook het kijken naar online video content en online commercials kunnen meten.

De nieuwe huisstijl is ontwikkeld door Krijn Ontwerp uit Nijmegen, de vaste vormgever van SKO.

Gelijktijdig met de introductie van de nieuwe huisstijl (maandag 6 januari om 14:00 uur), wordt een volledig nieuwe gelanceerd en is de SKO kijkcijfer-app vernieuwd. Doel is om gebruikers nog sneller toegang te bieden tot relevante informatie over het kijkonderzoek en alle relevante videoprojecten. De website is per type kijkgedrag georganiseerd waarbij de nieuwe iconen een prominente rol spelen.

Hieronder een aantal voorbeelden van nieuwe logo’s.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie