‘Het logo staat symbool voor de groei die het bedrijf doormaakt en laat zien dat FahionUnited zich blijft ontwikkelen binnen een branche die ook constant innoveert’ aldus het bedrijf. Het is onderdeel van een nieuwe huisstijl die FashionUnited later dit jaar zal presenteren. Het logo is een gezamelijk inspanning van Studio Rutger Floor en Waterloo Producties.
‘FashionUnited heeft een logo nodig dat de waarde die wij hebben voor de mode-industrie vertegenwoordigt. Het nieuwe logo doet dat’, aldus CEO Lennard Minderhoud. ‘Na 15 jaar het oude logo gebruikt te hebben zal deze vanaf juli 2014 vervangen worden. Het nieuwe logo symboliseert een nieuw tijdperk voor FashionUnited en communiceert groei en innovatie.’
Volgens de toelichting is het zwart en wit omdat het eenvoudig en minimalistisch moet overkomen; ‘het nieuwe logo staat voor efficiëntie in de mode met de nadruk op 'united'. Dit benadrukt de consistente rol die FashionUnited speelt bij het samenwerkingsproces binnen de internationale mode-industrie. Naast het ontwikkelen van innovatieve producten en oplossingen voor de mode-industrie, ziet FashionUnited het als zijn taak om de werkzaamheden van modeprofessionals leuker en efficiënter te maken’. Na 15 jaar het oude logo gebruikt te hebben zal deze vanaf juli 2014 vervangen worden. Het nieuwe logo symboliseert een nieuw tijdperk voor FashionUnited en communiceert groei en innovatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!