Sandlers span of control omvat alle initiatieven voor alle merken van het bedijf, waaronder Skittles, Orbit Gum en Uncle Ben’s. Haar aanstelling mag worden gezien als reactie op de toenemende vraag om verandering vanuit de industrie zelf in de wereldwijde strijd tegen overgewicht en obesitas. Vorig jaar sprak Sandler al uit dat zij verwacht dat als de industrie zelf niet in beweging zou komen om dat probleem aan te pakken, anderen het wel voor de industrie zouden doen. Ze staat ook bekend als drijvende kracht achter het nieuwe Mars-merk Goodnessknows, met producten waarin noten en vruchten zijn verwerkt en die geen kunstmatige toevoegingen bevatten.
De lezing van Mars luidt dat de instelling van de nieuwe functie moet worden gezien als een ‘reflectie op de strategische prioriteit die mars legt bij gezondheid en welzijn.’ In een persverklaring stelt Mars verder dat het zijn doel is om betaalbaar en smakelijk eten te bieden, aan een de groeiende wereldbevolking en het tegelijk met partners de uitdagingen wil oppakken op het terrein van voedselveiligeheid en kwaliteit.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!