Marktplaats organiseert Pop-Up Twitter veiling

Bekende Nederlanders doneren hun gebruikte baby- en kinderspullen voor een Pop-up Twitterveiling van Marktplaats. De opbrengst gaat naar de Guusje Nederhorst Foundation.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Iedereen die op het punt staat om een baby- of kinderkamer in te richten, kan via Twitter de hele week meebieden op gebruikte en gerestylede kindermeubels en- accessoires van Linda de Mol, Tanja Jess, Birgit Schuurman, Froukje de Both, Dinand Woesthoff, Angela Schijf en andere bekende ouders. Alle spullen zijn ook te zien in vier trendy ingerichte babykamers in de speciaal ingerichte Pop-Up Store aan het Spui in Amsterdam, de eerste bakstenen winkel van Marktplaats.

De veiling is donderdagmiddag 16 mei gestart en sluit op 23 mei om 19:00 uur. De opbrengst gaat volledig naar de Guusje Nederhorst Foundation, die zich inzet voor de 31.000 kinderen die in Nederland in opvangcentra aan een nieuw leven werken. Op Twitter () en via kunnen mensen hun bieding plaatsen en het laatste bod volgen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie