Premium

Lovende ‘ouders’ uit promofilmpje Madurodam blijken eigen PR-medewerkers te zijn

Het gebeurt iedere PR-afdeling weleens dat je eigen mensen of familieleden inzet tijdens een evenementje. Voor hand- of spandiensten, misschien als ‘vulling’ of voor een aardig quootje. Zo ook bij Madurodam.

 

Louter positief

 

Voor de kersverse attractie Nieuw Amsterdam  zette het attractiepark een paar filmpjes online waarin verschillende kinderen en ouders hun mening geven. Ze worden anoniem opgevoerd, alsof het willekeurige bezoekers zijn. Louter positieve quotes.

 

‘Het is heel erg mooi dat kinderen op deze manier iets mee kunnen krijgen van een stukje Nederlandse geschiedenis, maar wel op een hele leuke manier.’

 

En, een andere ouder:

 

‘Ik had niet verwacht dat Madurodam zo'n gave grote attractie neer zou zetten'

 

(klik op de illustratie voor het filmpje)

 

Klein leugentje

 

Vooral dat laatste mogen we gerust een klein leugentje noemen, want deze geciteerde enthousiaste ouder blijkt volgens de oplettende site Looopings.nl Ludmilla Molina. Ze is ruim een jaar werkzaam als marketeer bij het pretpark en nota bene lid van het projectteam voor Nieuw Amsterdam

 

Ook de eerst geciteerde ouder is geen onbekende. Deborah Huisman is contentspecialist en werkt in die hoedanigheid onder meer mee aan de PR van Madurodam.

 

Madurodam was niet bereikbaar voor commentaar.

 

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie