Met de kickstart van vijf koel*hotlines heeft Grolsch in het nog wat frisse Enschede haar zomercampagne aanget(r)apt. Het buitenseizoen is begonnen. En daarbij mag een goed gekoeld glas of blik gerstenat niet ontbreken.
Kwaliteit en vakmanschap zijn al jarenlang het handelsmerk van Grolsch. De campagne voor het buitenseizoen staat ook helemaal in dit perspectief. De BierBouwers trekken de lijn van vorig seizoen voort. “De koel*campagne vorig jaar was een enorm succes. Daarom krijgt deze dit jaar een groots vervolg. We bieden consumenten nieuwe, unieke en goede oplossingen om bier heerlijk koel te houden” aldus marketingdirecteur Jan Nales.
koel
Koel is het kernbegrip voor Grolsch. Voor iedereen altijd en overal koel bier binnen handbereik. Bij evenementen is de koel*service de oase waar een goed gekoeld blik verkregen kan worden. De koel*hotline is de opvallende bromservice die kan worden opgeroepen om te warm geworden blikbier te vervangen voor een koele Grolsch. Ruil je lauwe bier om voor een koude is de uitnodiging daarbij. Om niets te hoeven missen tijdens de WK voetbalwedstrijden is er voor thuis de koel*server: de mobiele koelbox met afstandbediening die het bier tot naast je stoel brengt.
De koel*meter die de temperatuur van de inhoud van je blik aangeeft en de koel*pul die je van tevoren even in de vriezer legt en het uitgeschonken bier ook koel houdt completeren het serviceaanbod.
service
Het koel*alarm dat je op je PC kunt installeren gaat bij de door jou aangegeven buitentemperatuur af om je niet te laten vergeten je koel*kast voor te bereiden op weer een mooie dag. Koel*tips op verpakkingen, een 24/7 internetactie rondom de koel*server en speciale aandacht voor de Hyvers (waarover later meer)… koel bier is waar het allemaal om gaat. 360 graden marketing? Een graad of 6 is ideaal.
Grolsch houdt het op service, aangenaam cool.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!