Overslaan en naar de inhoud gaan

Jur Baart en Frank Janssen leggen 'Brood. Wat zit daarin?' uit

'Consumenten nemen niet snel meer genoegen met één mening,' denken de mannen van het verantwoordelijke bureau Fitzroy.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

de Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij (NVB) - in samenwerking met reclamebureau - de campagne ‘Brood. Wat zit daarin?’. De mini-documentaire vormt de aanzet van een meerjarencampagne die consumenten meer inzicht moet geven over brood.

Waarom is het belangrijk voor consumenten om te weten wat er in brood zit?
Frank Janssen: ‘De behoefte aan objectieve informatie over voeding wordt steeds groter. Consumenten willen steeds vaker weten wat ze eten en wat dit met hen doet. De huidige informatiestromen zijn echter ondoorzichtig en brengen de consument slechts in verwarring. Wij willen hier verandering in brengen.’

Vandaar ook de non-advertising approach?
Janssen: ‘Precies. We informeren consumenten op een zo objectief en onafhankelijk mogelijke manier. Daarom laten we anderen het verhaal over brood vertellen; autoriteiten op het gebied van voeding als voedingswetenschappers, diëtistes en foodbloggers.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in