Jeugdzorg Nederland kiest Johnny Wonder voor nieuwe pleegzorgcampagne

Na competitie tussen drie bureaus.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na een strategische en creatieve competitie tussen drie bureaus heeft Jeugdzorg Nederland gekozen voor Johnny Wonder. Het bureau gaat de komende tijd werken aan een campagne voor de werving van nieuwe pleegouders.

Els Rienstra, woordvoerder pleegzorg van Jeugdzorg Nederland: &;Nieuwe pleegouders zijn altijd nodig. Het doel voor dit jaar is om 3500 pleegouders te werven. Daarvoor is een ambitieuze campagne nodig. De strategische inzichten en creatieve uitwerking van Johnny Wonder sloten goed aan bij onze ambities.&;

De nieuwe campagne wordt financieel mogelijk gemaakt door hoofdsponsor Stichting Kinderpostzegels en een subsidie van het ministerie van VWS. De campagne staat gepland voor dit najaar. 

Johnny Wonder werkt onder andere voor organisaties als NS, Sanoma, Amnesty International, KNVB en de VPRO. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie