Premium

‘House-opa’ Johan vertelt zijn verhaal in Nationale-Nederlanden-serie

De financiële dienstverlener lanceert drie mini-docu’s over gepensioneerden met een bijzondere hobby.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne werd ontwikkeld door .

Met de documentaires wil mensen inspireren en uitdagen om na te denken over ‘hoe jouw later eruit ziet?’. In de serie doen internetfenomeen ‘house-opa’ Johan (83 jaar), waterskiester Tineke (84 jaar) en ijsklimmer Ton Gerards (61 jaar) hun verhaal.

In hun verhalen komt naar voren dat een mens eigenlijk niet zo veel verandert tijdens zijn leven en dat je na je pensioen hobby’s van vroeger kunt blijven beoefenen.

Eerder dit jaar lanceerde Nationale-Nederlanden voor zijn ‘Pensioen Ophelder Service’ en op Periscope.

De campagne ging op 16 oktober van start en is te bekijken op YouTube en de .

Credits
Klant : Nationale-Nederlanden
Eindverantwoordelijke klant : Daniel Doornhein en Hans van Avendonk
Bureau : Tribal DDB Worldwide, Amsterdam
Managing Director : Tribal DDB Worldwide, Amsterdam
Account Manager : Tribal DDB Worldwide, Amsterdam
Concept : Tribal DDB Worldwide, Amsterdam
Creatieve Directie : Tribal DDB Worldwide, Amsterdam
RTV Producer : Tribal DDB Worldwide, Amsterdam
Productiemaatschappij : Fono
Regisseur : Tobias Corba
D.O.P. : Remko Schnorr
Producer : Hannah Padding
Editor : Tobias Corba
Grading : Rick Mathieu
Online : Rick Mathieu
Soundstudio : Spook FM
Muziek : Stockmuziek

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie