Nu weer dat gelazer over die Mediabox, waarmee we digitaal kunnen gaan met de tv. Een half jaar gratis op proef, weer niet goed. Consumentenbond boos, uiteraard, boos. Dat is toch de beste reclame voor je organisatie, boos zijn en dat de media laten weten.
Terzake. De box zou ongevraagd toegestuurd worden. Hoort niet, natuurlijk. Foutje, niet bedankt. En weer snel rechtzetten, UPC.
Mijn mediabox heb ik zelf aangevraagd bij UPC, als nieuwsgierige, 62-jarige early adopter die wat te bewijzen heeft in deze moderne tijden. Hij arriveerde snel, had 'm in no time werkend en het stikt van de tv-programma's en nog veel meer. En, onverwacht voor mij, ook heel veel radioprogramma's (80, daaronder heerlijk veel echte jazz). Beeld scherper, geluid beter op mijn meer dan 10 jaar oude Philips-bakbeest in mijn werkkamer.
Tuurlijk, mijn ervaring is niet langer dan een zondagavond en een beetje maandagochtend. Maar toch.
Als je de media leest denk je dat je een briefbom in huis haalt met des kabelaar's doos.
Be good and tell it, zo moet het bij UPC. Nou, volgens mij is dit goed gegaan. Bij mij althans.
Hoe UPC-bashing te stoppen? Of is het inmiddels een volkssport geworden... En daarmee onverslaanbaar.
(komt u maar, met heel andere ervaringen en/of pr-tips voor UPC)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!