Grolsch Llowlog-polsbandjes voor festivalgangers

Grolsch wil tijdens het Lowlands-festival op 17 tot 19 augustus niet alleen fysiek aanwezig zijn. De sponsor geeft daarom aan 2.000 bezoekers via de Grolsch Llowlog de kans om hun mooiste Lowlands-momenten te regisseren en vervolgens te laten registreren in een persoonlijk videoweblog.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De bezoekers krijgen een Llowlog-polsbandje, dat is voorzien van een RFID-chip. Zodra de drager contact zoekt met een van de vijf aanwezige camerateams, wordt er gefilmd. Zo worden van 2.000 mensen gedurende het gehele festival snapshots genomen die uiteindelijk worden samengevoegd tot twee à drie minuten durende festivalfilmpjes.

De filmpjes worden al tijdens Lowlands naar de persoonlijke Llowlife-accounts gestuurd. Vanuit deze Hyves-achtige accounts kunnen de filmpjes verder worden verspreid naar bijvoorbeeld thuisblijvers. Een sneak preview van een aantal opgenomen ‘takes’ is tijdens het festival al te bekijken. Op het Lowlands-festivalterrein kunnen de polsbandjes namelijk worden gescand en de filmpjes alvast worden bekeken op een groot LED-scherm.

Hoofd sponsoring en evenementen Joost Smit van Grolsch: ‘De Grolsch Llowlog onderstreept het dynamische en eigentijdse van het merk Grolsch, dat al jaren actief is op het gebied van muziek. Grolsch geeft met de Grolsch LLowlogs een compleet nieuwe invulling aan festivalbeleving.’

Om kans te maken op een van de gratis 2.000 persoonlijke videoweblogs moeten Lowlands-bezoekers voor 8 augustus een Llowlife-profiel aangemaakt hebben op de muziekportal: of en de minst originele reden opgeven waarom juist zij een festivalfilm moeten kunnen maken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie