GKE introduceert toffe merkpeer: Migo

‘We vroegen echte liefhebbers naar hun wensen en we luisterden zelfs naar perenhaters.’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Er is een nieuwe peer met de naam Migo, die wordt gepositioneerd als ‘the Friendly Pear’: eentje die je altijd en overal tussendoor kunt eten. De smaak is volgens de bedenkers zoet, fris en sappig. Migo onderscheidt zich door een goede bewaarbaarheid en uitstalleven, een gladde schil, de mooie vorm, vruchtgrootte en ‘de goede hardheid’. Migo wordt geteeld door de bij GKE aangesloten licentiepartners. GKE is de variëteitsmanager van de conceptappels Kanzi en Greenstar.

Conceptappel
Vorig jaar (2014) werden de eerste bomen aangeplant. Dit eerste jaar wordt de nieuwe peer in een relatief klein volume geoogst. ‘Na de introductie van de conceptappel Kanzi ruim tien jaar geleden, ontstond er behoefte aan een nieuwe peer’ zegt Urs Luder van GKE. ‘Daarom hebben we de krachten opnieuw gebundeld om een nieuwe conceptpeer voor de markt te ontwikkelen. We vroegen echte liefhebbers van peren naar hun wensen en we luisterden zelfs naar perenhaters. Waarom eten ze geen peren? De reactie was duidelijk: ‘We willen graag peren eten, maar dan wel een peer die minder knoeit, langer houdbaar is, een vertrouwde kwaliteit heeft en natuurlijk sappig is! Een peer die we ook onderweg kunnen eten als tussendoortje.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie