De ADCN introduceert Mind our thoughts

Vanaf maandag 1 juli is het ADCN Twitter-account @ADCNtweets iedere week in handen van een creatief brein waarvan de ADCN vindt dat zijn of haar gedachtes met de buitenwereld gedeeld moeten worden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De aftrap op 1 juli zal verzorgd worden door Peter van Zijp, Creative Director bij BVH. Erna maken onder andere Kakhiel, Mervyn ten Dam (Achtung!) en Sharon Goldstoff (Saatchi & Saatchi l Leo Burnett Amsterdam) hun opwachting.

Het initiatief is opgezet omdat ADCN vindt dat alle creatieven in Nederland er beter van zouden worden als ze elkaars frisse ideeën en kijk op het vak dagelijks kunnen beleven, ook van creatieven die normaal gesproken niet twitteren. De opdracht aan de creatieven: Deel één inspirerende gedachte per dag met creatief Nederland.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie