De Dutch Dialogue Marketing Association (oftewel de DDMA, branchevereniging voor de Nederlandse direct marketing- en salespromotion-industrie), zal binnenkort toetreden als lid en als volwaardig partner van het CMC, Centrum voor Merk en Communicatie.
Het CMC is het samenwerkingsverband tussen de BVA (Bond van Adverteerders), GVR (vroeger bekend als Genootschap voor Reclame, maar men noemt zich nu het Centrum voor Marketingcommunicatie) en de VEA (Vereniging van communicatie-adviesbureaus).
De voorzitter van het CMC, Hans Hillen, en die van de DDMA, Tom Kok, hebben daartoe een intentieverklaring getekend. Het definitieve contract tussen CMC en DDMA wordt binnenkort gesloten, maar Tom Kok is inmiddels al lid van het CMC-bestuur.
CMC voorzitter Hans Hillen is er blij mee: 'DDMA is een voortreffelijk draaiende club die een versterking gaat inhouden van het CMC.'
De DDMA heeft op dit moment 226 leden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!