Roorda Reclamebureau is verantwoordelijk voor de nieuwe campagne en deze bestaat uit drie tv- en vijf radiocommercials, online bannering, pre-rolls, social content en POS in de winkels. D-reizen wil laten zien dat ze de klant ontzorgen, omdat op één plek kan worden gekozen uit alle zonnige vroegboekbestemmingen van vrijwel alle reisorganisaties. Er staat bovendien een Persoonlijke Reisadviseur klaar die helpt met alle vragen en keuzes.
‘Zeker weten dat je de beste deal hebt en alles goed is geregeld, geeft vakantiegangers de ruimte tot onbezorgd genieten en eens uitgebreid te filosoferen over ‘first world problems’, zegt Joeri Jansen, creative director van Roorda Reclamebureau. 'Denk hierbij aan de vraag of je nou echt de zee hoort in een schelp, de rimpeltjes in je handen na het zwemmen ook weer weggaan of wat voor weer het nu in Nederland is.'
Credits
Bureau: Roorda Reclamebureau
Creatie: Joeri Jansen, Pieter Schouten en Nick Philipse
Account: Judit de Graaff
Strategie: Paul Sijtsma
Producer bureau: Marcel Ossendrijver
Regie: Joris Dommels
Camera: Tibor Dingelstad
Producer: William Griffioen
Line producer: David Leite
Postproductie: The Compound
Sound design: Feike de Wit (Soundcircus)
Edit: Patrick Schonewille
Design: Jorn Slotboom
Verantwoordelijk bij klant: Danja Lekkerkerk en Karlyn Blom
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!