Chocomel pusht zichzelf als koud afterparty-drankje

De feestboot moet festivalgangers verleiden tot een koud blikje Chocomel

Reclamebureau’s Achtung! en Tosti Creative ontwikkelde de nieuwe zomercampagne ‘Daar had je zin in’. De actie draait om de Chocomel After Cruise, een feestboot van die in juli en augustus door Amsterdam en Rotterdam vaart. Hier hoopt Chocomel jonge festivalgangers op te pikken.

Diverse terrassen werken mee aan de actie en dienen als opstappunt. Aan boord van de boot is een 360-graden webcam, waarmee de After Cruise live te volgen is via de website. Wendy van Sante (Brandmanager van Chocomel): “Zo leggen de de link tussen off- en online. En zo kan iedereen spontaan opstappen.”

De After Cruise vaart ook langs bij festivals als The Social Garden en Vunzige Deuntjes voor een afterparty. Daarnaast maken mensen bij aankoop van een Chocomel op het terras kans op tickets voor het Solar Weekend Festival. Met deze actie wil Chocomel bewijzen dat de koude variant ook een zomerdrankje is. Volgens Van Sante is de kracht van de campagne de ‘spontane verrassing’: “Mensen bedenken vaak pas dat ze er zin in hebben op het moment dat ze het voorbij zien komen.”

Chocomel After Cruise Agenda 2016

Meevaren in Amsterdam op 15-17 juli en 30-31 juli
Meevaren in Rotterdam op 13-14 augustus en 19-21 augustus


After party’s op de Chocomel After Cruise:

The Social Garden (16 juli)
Edelwise Festival (30 juli)
Vunzige Deuntjes (31 juli)
Solar Weekend Festival (4-7 augustus)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie