Overslaan en naar de inhoud gaan

Brego Keller nieuwe CEO van UM

'UM past bij mij, omdat ik van huis uit strateeg ben, met een voorliefde voor data, CRM en digitale transformatie.'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Brego Keller begint per 1 november als de nieuwe CEO van UM en opvolger van Rik Ruts, die in mei zijn afscheid aankondigde. Keller wordt verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van UM en gaat deel uitmaken van het management van IPG Mediabrands. Bij UM bestaat het managementteam per 1 november naast Keller uit Carolien van ’t Hek, Sander Pluijm, Richard van de Steeg en Yvonne Prins.

Keller komt van het creatieve bureau Arcade Africa (onderdeel Publicis Group) in Kaapstad. Daarvoor werkte hij in Nederland aan zowel klantzijde (Electronic Arts en Coca-Cola) als bureauzijde, onder andere als oprichter van digital agency NRG3 en CEO van Square Melon.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in