Overslaan en naar de inhoud gaan

David Vink managing partner bij Scripta

Vink treedt toe als directeur en aandeelhouder bij het contentmarketingbureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

David Vink neemt de bureauleiding over van managing partner Henk Jacobs, die het bureau zeven jaar geleden overnam. Jacobs blijft met Vink het bureau leiden, maar gaat zich in de nieuwe setting ook richten op verdere groei en internationalisering van het bureau.

related partner content for mobile comes here

“Met David heb ik de businesspartner gevonden naar wie ik al een tijd naar op zoek was', zegt Jacobs. 'Wij denken beiden dat contentmarketing de komende jaren een grote crossmediale vlucht neemt. David heeft een rijke ervaring in publishing, digital marketing en online video en vult daarmee een belangrijke voorwaarde in voor verdere groei.'

'Terug als bureaudirecteur'

David Vink: 'We zien het steeds meer: ‘The brand as a publisher’. Merken die bouwen aan eigen communicatiekanalen. Contentmarketing 2.0 zeg maar. Daar liggen grote kansen. Henk en ik bleken dermate op dezelfde lijn te zitten qua visie en ambitie, dat we het als een gemiste kans beschouwden om níet samen verder te gaan. Ik vind het heerlijk om mijn ervaring en kennis in te kunnen zetten voor mooie bedrijven met een (authentiek) verhaal. Daarnaast ben ik na RappCollins, Lost Boys en Clockwork weer terug als bureaudirecteur. En ook dat voelt meer dan goed.'

Vink vertrok eind vorig jaar als algemeen directeur van Veronica Uitgeverij en Chief Digital Officer van SBS Broadcasting bij Sanoma/SBS.

Henk Jacobs werkte als communicatie- en marketingdirecteur bij onder meer Ziggo en Essent en is oprichter en eigenaar van Castel Communicatie, waarmee hij in 2010 Scripta overnam van WPG Uitgevers. Scripta heeft vestigingen in Amsterdam en Groningen.

Op de foto: Jabobs (links) en Vink.
Fotografie: Suzanne Blanchard

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in