Blinde skateboarder boegbeeld campagne tegen sportblessures

VeiligheidNL en Perry zijn het jaar gestart met de lancering van de gezamenlijke campagne ‘Be Brave, Be Safe’, die moet bijdragen aan het terugdringen van het aantal sportblessures.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Jaarlijks worden 3,7 miljoen sportblessures opgelopen, waarvan er 1,5 miljoen medisch worden behandeld.

Om het aantal blessures en ongevallen terug te dringen zijn VeiligheidNL en Perry deze gestart. In de campagne wordt het belang benadrukt van protectie- en reflectiematerialen, die worden verkocht door sportretailer Perry. Boegbeeld van de campagne is de blinde skateborder Tommy Carroll. Hij laat zien dat je door het dragen van de juiste protectie- en reflectiematerialen blessures kunt voorkomen en je grenzen kunt verleggen op een verantwoorde manier.

Gedurende het hele jaar worden alle ‘grote’ sporten, gekoppeld aan het seizoen, in de schijnwerpers gezet.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie