`Billboard schadelijk voor Belgische koninklijke familie`

Een billboard van VictoriaMilan.be, een Belgische datingsite (voor ‘discreet overspel’) met de slogan ‘Herleef de passie – begin een affaire’, moest worden verwijderd ‘wegens schade aan het imago van de Koninklijke familie’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Belgische introductiecampagne is binnen 48 uur gestaakt. Het Koninklijk Paleis heeft Victoria Milan verzocht om de mobiele billboards te verwijderen.

Victoria Milan lijkt het niet erg te vinden. Ze stuurden een persbericht met het nieuws waarin ze melden dat ‘hoewel diverse polls uitwezen dat een groot deel van de Belgen de humor van de campagne wel inzien, het verzoek (tot verwijdering) inmiddels is ingewilligd.’

Met de billboardcampagne in Brussel maakte het bedrijf naar eigen zeggen ‘een knipoog naar de koninklijke troonsopvolging en discretie’. Het mobiele billboard was afgelopen dinsdag en woensdag in het Brusselse straatbeeld te zien, onder andere bij het Paleis.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie