Bever investeert in nieuwe winkels en wil meer omnichannel

Klanten kunnen via ‘Click & Collect’ online bestellingen ophalen in de winkel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Buitensportformule Bever heeft een nieuwe flagshipstore: de vestiging in Houten werd verbouwd en uitgebreid met 600 vierkante meter. Met een winkeloppervlakte van bijna 2000 vierkante meter, een grotere collectie, de implementatie van een nieuw interieurconcept en integratie met online, ziet de buitenketen de nieuwe winkel als ‘het outdoor centrum van Nederland’.

Tentencollectie
In de nieuwe winkel zijn shop-in-shops van de merken Fjällräven, Arc’tyrex, Go Pro en Salomon en de hele tentencollectie van Bever is er te zien in een permanente tentenshow van nog eens 4000 vierkante meter. Ook in Leiden heeft Bever het aantal vierkante meters winkeloppervlak vergroot. Daar verhuisde de Bever-winkel afgelopen maand naar een ruimer en meer centraal gelegen pand aan de Breestraat.




De retailer zet stevig in op omnichannel: De Bever-winkel in Houten is uitgerust met servicebalies met tablets, opdat klanten meer informatie over een product kunnen opzoeken. Klanten kunnen via  ‘Click & Collect’ online bestellingen ophalen in de winkel. Vanuit de winkel biedt Bever toegang tot het volledige assortiment, waaruit producten naar keuze gratis kunnen worden thuisbezorgd.


Bever werd in 2007 onderdeel van de A.S. Adventure Group, inmiddels eigendom van investeringsmaatschappij PAI partners SAS. Bever heeft momenteel 40 vestigingen en een webwinkel.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie