Apple neemt de socialemediamanager van Nike aan

Zal Musa Tariq Apple's onzichtbaarheid op Twitter en Facebook aanpakken?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Zijn laatste functie was die van global senior director of social media & community, digital brand bij Nike.

Van 2009 tot 2012 werkte hij als  global director of digital marketing (en director of social media) bij kledingmerk Burberry.

Zijn overstap van Burberry naar Nike werd destijds als een aderlating voor Burberry gezien en een investering voor Nike, zo schrijft .

Apple heeft (nog) geen Twitter- en Facebook-bedrijfsprofiel.

Een van zijn wapenfeiten bij Nike was het intern brengen van alle socialemarketing van het sportmerk in plaats van dat bureaus er verantwoordelijk voor zijn.

9to5Mac meldt ook dat hij waarschijnlijk nauw zal gaan samenwerken met Apple&;s nieuwe retail en online stores chief , zijn oud-collega van Burberry.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie