TBWA\Neboko tekent voor de realisering van de campagne.
Eerder deze week maakte McDonald's bekend dat Ronnie Flex en Nick van de Wall, beter bekend als DJ Afrojack, de nieuwe gezichten worden van de campagne 'Favorieten van Nederland'.
In de eerste commercial is Afrojack te zien tijdens één van zijn Aziatische concerten, waar hij - enigszins beteuterd - een plaat van Hazes door zijn set mixt. Gelukkig bieden bitterballen en de McFlurry-stroopwafel de DJ enige soelaas.
Produceren op je placemat
Naast de commercial dook deze week van McDonald's nog een online video op, waarin de interactieve placemat McTrax wordt gepresenteerd. Op de placemat kunnen consumenten met enkele simpele toetsen, een stuk inzingen, een beat samplen, of een stuk loopen. McTrax werkt met druk geleidende ink, waardoor deze als een groot touch screen fungeert, wanneer je de placemet met bluetooth verbindt aan je telefoon. Volgens McDonald's gaat het vooralsnog om een proef project.
De beide films zijn sinds deze week te bekijken:
Credits
Bureau: TBWA\Neboko
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!