Seminar: Waarom iedere marketeer een Tumblr-junkie moet worden!
Boeiend, want de allernieuwste generatie scharrelt zo’n divers mediagebruik bij elkaar dat ze bijna om de marketingcommunicatie heen surft. Hoe kunnen marketing- en communicatieprofessionals succesvol zijn bij de Tumblr-generatie? Pernille Kok-Jensen en Els Dragt zeggen in de voorhoede van deze generatie te duiken en tonen hoe de Tumblr en Instagram-generatie omgaat met merken en marketing. Een trendpresentatie geeft inzichten om deze jonge doelgroep beter te bereiken. Want als ze nu nog geen klant zijn, dan worden ze het later wel.
Woensdag 16 september
12:25 - 12:55
Theater 4
Seminar: Case: Kwantum Daar woon je beter van.
Nederlandse retailmarketingcases zijn bijna altijd boeiend, vooral als het merken betreft waar iedereen verstand van heeft. Oprecht benieuwd naar dit verhaal van Letteke Bens-van den Berg, communicatiemanager bij Kwantum. Eigentijds wonen voor iedereen toegankelijk maken’ is de missie. Maar wie is ‘iedereen’? En wat is ‘eigentijds’? En hoe maak je dit alles toegankelijk? Kwantum en zijn bureau Canday besloten niet zoals gebruikelijk te starten met conceptontwikkeling.
Dinsdag 15 september
10:50 - 11:20
Theater 3
Voodoo Marketing
Is een soort boekpresentatie en alleen vanwege de nieuw geïntroduceerde term al interessant. Boek is geschreven door Jan Dijkgraaf (ja, die) en Ronald Voorn (ook, die). Vraag is hoe het mogelijk is dat consumenten zich nog altijd gemakkelijk laten beïnvloeden? In ‘Voodoo Marketing’ leggen Voorn en Dijkgraaf bloot op welke (soms omstreden) manieren bedrijven en overheden dat doen. En hoe consumenten zich daartegen kunnen wapenen, als ze dat zouden willen natuurlijk…
Dinsdag 15 september
12:30 - 13:10
Mainstage
Deze sprekers zijn uitgelicht door Luuk Ros, hoofdredacteur bij Adfo Groep
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!