Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP ontvouwt strategie overname Tempus

De strijd om Tempus/CIA is opnieuw ontbrand nu WPP Group een officieel document heeft uitgebracht waarin de strategie achter een bod op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verwacht wordt nu dat er een antwoord komt van Havas Advertising, dat tot nu toe rustig heeft afgewacht sinds WPP een tegenbod deed. Analisten denken dat Havas nu weer de 555 pence per aandeel, die WPP had geboden zal overbieden. Mogelijk naar 575 pence. Afgelopen week verlengde Havas haar eerdere bod van 541 pence nog tot 17 september. De verwachting is nog steeds dat WPP zich terugtrekt als de Franse mediagroep een nieuw bod zal doen. WPP richt zich dan op Aegis/Carat. Toch is er nog een probleem voor Havas, omdat sinds het bod haar beurswaarde scherp is gedaald.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in