WPP ontvouwt strategie overname Tempus
De strijd om Tempus/CIA is opnieuw ontbrand nu WPP Group een officieel document heeft uitgebracht waarin de strategie achter een bod op de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Verwacht wordt nu dat er een antwoord komt van Havas Advertising, dat tot nu toe rustig heeft afgewacht sinds WPP een tegenbod deed. Analisten denken dat Havas nu weer de 555 pence per aandeel, die WPP had geboden zal overbieden. Mogelijk naar 575 pence. Afgelopen week verlengde Havas haar eerdere bod van 541 pence nog tot 17 september. De verwachting is nog steeds dat WPP zich terugtrekt als de Franse mediagroep een nieuw bod zal doen. WPP richt zich dan op Aegis/Carat. Toch is er nog een probleem voor Havas, omdat sinds het bod haar beurswaarde scherp is gedaald.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid