RTV-contract STER en Center Parcs
Center Parcs gaat van juli 2001 tot en met juni 2003 exclusief bij de STER adverteren. In die periode gaat Center Parcs voor 20 à 25…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Speerpunt in de communicatiecampagne van Center Parcs wordt de introductie van het vernieuwde park ‘De Eemhof’ bij Almere, vanaf januari 2002. Het radio-en televisiecontract met Center Parcs past in het beleid van de STER om adverteerders exclusief en/of meerjarig aan de publieke omroep te binden. Zo werd in mei van dit jaar een driejarige overeenkomst met Unilever gesloten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid