Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP blijft somber

Het inkomen van WPP Group is in het derde kwartaal met 3 procent gedaald en ook de tweede helft van het jaar levert geen verbetering op.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldde topman Sir Martin Sorrell gisteren. Hij liep daarmee alvast vooruit op de definitieve cijfers in het derde kwartaal. De vooruitzichten nemen de hoop op herstel in de reclamemarkt weg. De cijfers van de Britse WPP Group gelden als een belangrijke graadmeter in de reclame-industrie. Dalende koersen aan beide kanten van de oceaan en toenemende werkeloosheid hebben een impact op consumentenvertrouwen’, zei Sorrell tegen The Financial Times. ‘Het lijkt op een ‘double-dip’ recessie.’ In tegenstelling tot recente rapporten waarin een toename van tv-bestedingen in de VS wordt gemeld, zegt Sorrell dat vooral Amerika geraakt wordt door de reclamerecessie. Daarna volgen Engeland en het Europese continent.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in