WPP blijft somber
Het inkomen van WPP Group is in het derde kwartaal met 3 procent gedaald en ook de tweede helft van het jaar levert geen verbetering op.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldde topman Sir Martin Sorrell gisteren. Hij liep daarmee alvast vooruit op de definitieve cijfers in het derde kwartaal. De vooruitzichten nemen de hoop op herstel in de reclamemarkt weg. De cijfers van de Britse WPP Group gelden als een belangrijke graadmeter in de reclame-industrie. Dalende koersen aan beide kanten van de oceaan en toenemende werkeloosheid hebben een impact op consumentenvertrouwen’, zei Sorrell tegen The Financial Times. ‘Het lijkt op een ‘double-dip’ recessie.’ In tegenstelling tot recente rapporten waarin een toename van tv-bestedingen in de VS wordt gemeld, zegt Sorrell dat vooral Amerika geraakt wordt door de reclamerecessie. Daarna volgen Engeland en het Europese continent.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid