Overslaan en naar de inhoud gaan

WebAds komt met Halfpage Ad

Interactive Advertising introduceert een nieuw advertentieformaat: de Halfpage Ad.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'In de Verenigde Staten zien wij al langer een trend naar minder advertentieposities met een groter formaat. Dit levert minder clutter en een hogere impact op', zegt Tjeerd Kooij van WebAds over de introductie van de in zijn netwerk. 'De Halfpage Ad is de display ad met tot nu toe de grootste oppervlakte. De vorm en de afmetingen van de Halfpage zorgen ervoor dat de zichtbaarheid van deze uiting beter is dan die van andere display ads. Daarnaast leent het grote, langwerpige formaat zich prima voor creatieve toepassingen die bijdragen aan het behalen van een breed scala aan doelstellingen. De trend naar grotere formaten zal steeds verder ontwikkelen.'

related partner content for mobile comes here

Adverteerders We en L’Oreal hebben volgens WebAds het formaat al ingezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in