Volvo houdt wereldwijde review reclameaccount
Volvo Car gaat een review houden voor het wereldwijde creatieve account. Dat is nu deels in handen van Euro RSCG.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Zweedse concern heeft de laatste tijd last gehad van de hoge olieprijzen en zwakke dollar, zodat de Europese export is teruggelopen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De review wordt begeleid door Roth Associates in New York. Havas' Euro RSCG Worldwide heeft het Volvo-account sinds 1991 in handen in de VS. Daarbuiten wordt onder meer gewerkt via Euro RSCG-bureau Fuel in Londen en met AMV BBDO in Groot-Brittannië. Verder Gramm in Duitsland en Forsman & Bodenfors in Zweden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEuro RSCG zou weer meedoen met de review, aldus Adage.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid