Vodafone lanceert campagne voor Thuis.


Vodafone kondigde onlangs aan 'honderden miljoenen' te investeren om binnen vijf jaar in Nederland tot de top-3 van vaste aanbIeders te gaan behoren. De nieuwe dienst Thuis geeft hier invulling aan. Het thema 'Thuis kan alles' benadrukt de flexibiliteit van de dienst om maandelijks telefonie, internet en televisie te combineren en per onderdeel aan of uit te zetten.
In de door Achtung! ontwikkelde televisiecommercial ontdekken mensen met Thuis wat zij echt leuk vinden om naar te kijken. TBWA verzorgde het transactionele gedeelte van de campagne voor retail, print en outdoor, terwijl de persintroductie in handen is van Glasnost. Dit gebeurde op de meest flexibele 'thuisplek', een woonboot.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoor de commercial werkte Achtung! samen met het Amerikaanse regisseursduo The Mercandantes (Daniel Mercadante and Katina Hubbard).
TVC Power to the passionate
Ontdek wat je écht leuk vindt met Vodafone Thuis
TVC Power to the young:
Ontdek wat je écht leuk vindt met Vodafone Thuis
Opdrachtgever: Vodafone
Bureaus: Achtung!, Glasnost, TBWA
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid