Overslaan en naar de inhoud gaan

Virtual reality door de brievenbus

Start-up presenteert 'volgende stap in de geschiedenis van de postkaart'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De introductie van VRgifts door de gelijknamige start-up betekent volgens de bedenkers zelf &;een doorbraak van virtual reality in Nederland en daarbuiten&;. Het ‘VR per post’-concept waarmee het bedrijf vandaag naar buiten treedt, bestaat uit een (opvouwbare) cardboard en een te downloaden app.

De verzender maakt op een keuze uit het soort wenskaart (verjaardag, felicitatie of beterschap). Vervolgens kunnen hier eigen foto’s en een persoonlijke boodschap aan worden toegevoegd. De cardboard bril is vanwege zijn gewicht en vouw eenvoudig te versturen en biedt volgens de makers ruimte voor elke gangbaar type smartphone.

VRgits biedt een aantal virtualreality-omgevingen, &;variërend van ondergrondse werelden tot een tropische kustlijn met de ontspannende geluiden van zee en strand&;. Daarnaast zijn andere concepten in ontwikkeling, waaronder een kerstkaart. Bedrijven kunnen een eigen VR-omgeving laten onwikkelen.

related partner content for mobile comes here

Naar aanleiding van de resultaten van een eerdere proef met het concept, is besloten om het aanbod te verbreden en nu breed te introduceren. &;Wij zijn er trots op de eerste te zijn,&; verklaart Jelle van Dijk, eigenaar van VRgift: &;In de bijna tweehonderdjarige geschiedenis van de postkaarten is dit echt de volgende stap.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in