Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier ondernemers starten nieuw innovatiebureau: Capitola

Capitola Digital is ontstaan vanuit de overtuiging dat digitale- en reclamebureaus gecombineerd moeten worden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amsterdamse innovatiebureau is opgericht door Cees Dingler, Michael Gude, David Robustelli en Simon van Cleeff. Inmiddels werkt voor klanten als Randstad, Ford Nederland en Walt Disney.

related partner content for mobile comes here

Om constant geïnspireerd te blijven haalt Capitola Digital de nieuwste trend uit Silicon Valley om deze te vertalen naar bruikbare marketingtools. Twee keer per jaar vertrekt het team naar San Francisco om langs te gaan bij tech startups en &;big boys&; als Google, Facebook en Airbnb. Van Cleeff: &;We nemen de energie en laatste ontwikkelingen uit de Bay area mee naar Amsterdam.&;

Innovatieve bedrijven onderscheiden zich graag met innovatieve marketing, terwijl de technologie zich in rap tempo blijft ontwikkelen. Zo vroeg Ford aan Capitola Digital om Virtual Reality toe te passen in de marketing van de nieuwe Ford Focus. &;We gebruiken technologie om mensen te verbazen&;, legt Van Cleeff uit. &; We groeien enorm en streven ernaar om over vijf jaar het grootste innovatie gedreven bureau van Nederland te zijn, een plek waar zowel nationale als internationale merken komen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in