Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Geest leidt Audax Publishing

Roland van Geest stopt als algemeen directeur van AKO en gaat zich volledig richten op Audax Publishing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Geest combineert zijn functie als hoofddirecteur Uitgeverijen en Retail met de functie van algemeen directeur bij Audax Publishing. Van Geest leidde al tijdelijk van Audax Publishing na het vertrek van Yolanda Formanoy. Ook is hij lid van het managementteam van Audax. Tegen Boekblad zegt hij: ‘Je kunt niet met drie petten op werken. De dubbelrol die ik lange tijd met AKO en de directie van Audax heb vervuld ga ik nu doen met de uitgeverij.'

related partner content for mobile comes here

Bij AKO wordt Van Geest opgevolgd door Sjaak Mark (commercieel directeur) en Evert Bancken (financieel directeur). Van Geest blijft vanuit de Audax-directie, als hoofddirecteur Uitgeverijen en Retail, wel eindverantwoordelijk voor AKO, maar zal zich niet meer bezighouden met de dagelijkse gang van zaken.

Van Geest ontkent verder stellig dat Jacques de Leeuw na het vertrek van directievoorzitter Carel Bikkers terugkeert in het managementteam.

Bron: Boekblad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in