Universiteit Twente onderzoekt het effect van kankercampagnes op Twitter
Krijgt met exclusief clubje toegang tot alle historische data van Twitter
In februari maakte Twitter bekend dat zij haar data beschikbaar wilde stellen voor een onderzoeksinstellingen die met een goed onderzoeksvoorstel zouden komen, het project Twitter Data Grants. Hierop kwamen 1.300 voorstellen uit 60 landen binnen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De UT mag de gegevens samen met vijf andere onderzoeksinstellingen gebruiken voor een onderzoek naar voorlichtingscampagnes over kanker op Twitter.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaHoofdaanvrager vanuit de Universiteit Twente Tijs van den Broek: ‘Twitter wordt vaak ingezet bij campagnes voor de vroegtijdige opsporing van kanker. Wij willen onderzoeken wat het verspreidingsproces is van deze campagnes. Blijven mensen er na de campagne over praten?’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid