Overslaan en naar de inhoud gaan

Twofold Mediamarkt lanceert Advertentieveiling.nl

Twofold Mediamarkt is van start gegaan met Advertentieveiling.nl, de eerste onlineveiling voor advertentieruimte in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Advertentieveiling.nl biedt adverteerders en media-aanbieders een platform om zaken met elkaar te doen. Een greep uit het huidige aanbod op de site: Bordreclame bij Ricoh Astraunauts, Abri’s tijdens Davis Cup Gelredome, de Naamgeving van het MVV Maastricht-stadion, co-promotie met Ricardo op SBS6, een advertentiepakket in Autotrader, een advertentiepakket in regionale dagbladen, en posities op diverse reclamemasten langs de Nederlandse snelwegen.

Volgens de initiatiefnemers biedt een online advertentieveiling niet alleen de kans te experimenteren met nieuwe mediatypes en relaties; op Advertentieveiling.nl zijn bovendien transacties mogelijk die onder reguliere condities niet mogelijk waren geweest.

Advertentieveiling.nl is beschikbaar voor alle typen media-aanbieders. Lidmaatschap van de veiling is voor adverteerders tot 1 augustus 2003 gratis. Twofold Mediamarkt voegt met deze uitbreiding een nieuw instrument toe aan haar marktplaats voor advertentierestruimte.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in