Overslaan en naar de inhoud gaan

TomTom wint Nima Marketing Jaarprijs 2005

Vanavond laat is tijdens het Nima Societal Event in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk de Nima Marketing Jaarprijs uitgereikt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er waren eerder al tien genomineerden bekend gemaakt en drie daarvan kwamen volgens de jury vanavond in aanmerking voor de hoogste trede: Unilever Nederland met Becel Pro Activ, Route Mobiel en TomTom.

related partner content for mobile comes here

Na 'rijp jury-beraad' gaat de prijs voor 2005 naar TomTom.

Ceo Alexander Ribbink van TomTom werd eerder dit jaar door PIM, Nima en Tijdschrift voor Marketing al tot Marketeer of the Year 2005 gekozen en nam ook nu de prijs in ontvangst.

Hij zei: 'Veel marketeers denken dat marketing over reclame en communicatie gaat, maar marketing dient echt over een product te gaan dat bijzonder is. Als je dat niet hebt, heb je ook niets om over te praten.'
De tien genomineerden waren: Becel Pro Activ, Dirk van den Broek, Hi, Jumbo, Linda, Marktplaats, Postbank, Route Mobiel, Suit Supply en TomTom.

Bij de beoordeling heeft de jury naar de mate van marktgerichtheid, effectiviteit en duurzaamheid van het marketingbeleid gekeken. Maar ook innovatie en of de organisatie een voorbeeld is voor andere marketingprofessionals, telden mee.

Jury-voorzitter is Alfred Levi (Voorzitter NIMA, oprichter MM&MO).
En verder bestaat de jury uit: Annette Ottolini RM (Directielid Marketing & Com-municatie Maetis), Alexander Ribbink (Chief Operating Officer en Marketing-topman TomTom), Frank Weijers (Managing Director Unilever Nederland home & personal care), Piet-Hein van Mechelen (Hoofd Brand Management Robeco), Martijn Gleijm (Directeur Gleijm & Van der Waart), Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijd-schrift voor Marketing), Michael van Os (hoofdredacteur Adformatie), prof. dr. Eric Waarts (Erasmus Universiteit) en prof. dr. Ruud Frambach (VU Amsterdam).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in