Overslaan en naar de inhoud gaan

Tien Effiewinnaars bekendgemaakt

De EffieJury heeft tien winnende cases voor de Effie 2001 uitgekozen die op 15 mei, tijdens de uitreiking van de effectiviteitsprijs,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winnende Effiecases zijn:

related partner content for mobile comes here

1. Van den Bergh Nederland 'Unox Cup-a-SoupCertificeringscampagne' van Neboko;

2. NVMP 'Zonder u valt er niets terecyclen' van Van Walbeek Etcetera;

3. Douwe Egberts Nederland 'Lassierijst, een veilig avontuur' van Result DDB;

4. Productschappen Vee, Vlees enEieren 'Kip: variatie en lekker' van Adtendum Communicatie Adviseurs;

5. Stivoro 'Stoppen met roken-campagne 2001' van BvH Communicatie adviesbureau;

6. RBV Leaf 'Red Band' van Lowe Lintas; 7. Grolsche Bierbrouwerij Nederland'Introductie Grolsch 2.5 Lemon' van FHV/BBDO;

8. Martex Holland 'Inventum. Ongemakken van deze tijd' van BLRS Advertising;

9. Stichting Nationale Sporttotalisator 'Lotto. Het grootste risico ommiljonair te worden.' van Result DDB / Rapp Collins; en

10. NS Reizigers'Opeens heb je het. Je wordt conducteur.' van Steam Advertising.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in