Tien Effiewinnaars bekendgemaakt


De winnende Effiecases zijn:
1. Van den Bergh Nederland 'Unox Cup-a-SoupCertificeringscampagne' van Neboko;
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS2. NVMP 'Zonder u valt er niets terecyclen' van Van Walbeek Etcetera;
3. Douwe Egberts Nederland 'Lassierijst, een veilig avontuur' van Result DDB;
4. Productschappen Vee, Vlees enEieren 'Kip: variatie en lekker' van Adtendum Communicatie Adviseurs;
5. Stivoro 'Stoppen met roken-campagne 2001' van BvH Communicatie adviesbureau;
6. RBV Leaf 'Red Band' van Lowe Lintas; 7. Grolsche Bierbrouwerij Nederland'Introductie Grolsch 2.5 Lemon' van FHV/BBDO;
8. Martex Holland 'Inventum. Ongemakken van deze tijd' van BLRS Advertising;
9. Stichting Nationale Sporttotalisator 'Lotto. Het grootste risico ommiljonair te worden.' van Result DDB / Rapp Collins; en
10. NS Reizigers'Opeens heb je het. Je wordt conducteur.' van Steam Advertising.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid